Nyhetsbrev!

Problem att läsa nyhetsbrevet? Klicka här för att visa det i webbläsaren.

 

Hej,

Här kommer en jul hälsning från mig & mitt arbete mot mobbning!


Som ni kanske vet

Har jag beställt in 200 exemplar av min bok "Sanningens Ord". Ni som beställt boken och fått ett mail av mig, boken kommer snart! Ni som ännu inte beställt den köp den nu, det är inte försent! En perfekt present till vänner och bekanta. Eller varför inte av eget intresse? Om ni vill läsa mer om boken klicka på bilden.


 


Övrig information:


I media

Jag valde att i förra veckan gå ut i media och berätta min historia. Detta gör jag inte för att hämnas eller någonting annat. Utan enbart för att jag vill hjälpa andra. Från skolans sida väljer man att hävda att detta är en engångsföreteelse, men detta är inte sant. Jag har den här veckan fått in ytterligare en vittnesbörd om mobbning på GS och skolinspektionens granskning har visat att Grennaskolan inte är en trygg miljö.


Det handlar inte bara om att sätta press på Grennaskolan, utan om ett budskap att den behandling jag utsattes för inte är okej.


Därför vädjar jag till er andra som utsätts för kränkande behandling. Berätta! Ni behöver inte vara rädda eller skämmas, det är aldrig ert fel och kan inte rättfärdigas på något vis.  Kom i håg det du upplevt kan ingen ta ifrån dig.


Artikeln och senaste blogg inlägg kan ni läsa via länkarna nedan.


Blogg inlägg:

"Inte bara min sanning" läs det här

"Jag gör det för att hjälpa andra" läs det här

 

Aftonbladets artikel:

Läs den här

Följ mig på facebook, youtube och twitter (klicka på någon av knapparna).


 

 

Ha en riktigt God Jul & ett Gott nytt år!

Bästa hälsningar Jakob Lindén

[[www-jakoblinden-webb-se]]



Vill du sprida vidare detta brev detta brev på facebook här, twitter här eller din blogg här :)

 

Klicka här för att avsluta din prenumeration på nyhetsbrevet.