Försök inte tysta en demokrati.

Anledingen till att jag skriver de här inlägget är en händelse i mitt liv, en händese som fått mig att begripa vad ordet demokrati betyder för mig. Hösten 2010 började jag som jag skrev på Grennaskolan. En skola som skulle förändra min syn på livet och det samhälle jag lever. Vad som är rätt och vad som är fel. TYCK INTE SYND OM MIG NÄR NI LÄSER DET HÄR FÖR JAG ÄR INGET OFFER.
Det hela började lite lätt under hösten ett flertal individer gav sig på mig och utnyttjade mina svagheter för nöjets skull. Pekade på mina misstag. Kan tyvär inte skriva namn efterssom perssonerna i fråga inte blivit dömda. Det började med kommentarer som påpekade minna fel. Och därför skulle jag utifrån deras syn på moral inta ha samma rättigheter som alla andra. Efterssom jag visade att jag accepterade det, fortsatte det och gick snabbt över till våld. Jag kommer i håg en metod som dom kallade låten vilket innebar att dom fick slå och sparka mig under en hel låt. Jag trodde det var rätt, blev lurad av själva principen. Slag och sparkar fortsatte in på vårterminen. När jag tar osst säger X till mig du får inte ta Ost. Jag ifrågasätter och får då veta att jag inte har samma rättigheter som dom andra. Det var bara en liten sak i mängden som fick mig att polisanmälla. Naturligtvis fick jag skit för att jag gjort rätt och anmällt minna såkallade "vänner". Förstår inte hur folk tänker. Är det rätt att piska någon med läderbälte år 2011 i en demokrati. Återkommer som sagt, fråga gärna om ni vill veta något mer.
Jag kan återkomma med mer dokument om fallet senare och hur rättsprocessen gick
Utifrån den här händelsen vill jag säga håll inte tyst, för du lever trotts allt i ett demokratiskt samhälle inte i en diktatur eller anarki. Kommentera järna.
Mvh
Jakob