Insändare "Tänk på det innan du dömer", NSD

Jag har skrivit ytterligare en insändare "Tänk på det innan du dömer" för tidningen NSD. Insändaren handlar om att inte döma, att alla har ett ansvar, att samhället blundar och att många människor står ut med mycket elände. Insändaren är inte baserad på personliga erfarenheter, men den är baserad på vad jag sett och ser i dagens samhälle. Jag har valt att vrida och vända på exemplet, så att du som läsare omöjligt ska kunna lista ut vems historia exempelet är grundat ifrån. Huvudsyftet med texten, är att vi alla ska tänka på vad vi gör och varför vi gör som vi gör. Läs den via länken nedan:
 
 
Insändaren kommer även att länkas på min hemsida, där du hittar fler artiklar som jag har skrivit
 
Sprid gärna vidare insändaren, så att fler kan läsa den. Uppmanar också till debatt.