Den äventyrliga dagen

Idag sprang jag i ösregn jag börjar träna lite lätt inför den "Äventyrliga dagen" . Tillsammans med äventyraren Sören Kjellkvist kommer jag att under ett dygn december genomföra ett äventyr.
 
- Att det finns godhjärtade människor värmer hela mitt hjärta. Godhet ger mig en kick att vilja göra världen till en lite varmare plats för de människor jag möter. Så gott jag kan! Jag har alltid varit en äventyrare, en drömmare och blivit inspirerad av förebilder i min omgivning. Ibland har livet tagit en ofattbar brutal riktning men drömmarna har alltid levt inom mig. Jag tror stenhårt på drömmar. Det är aldrig försent att förverkliga just din dröm. Tack Sören Kjellkvist och tack alla fina sponsorer. Ödmjukt tacksam för att jag får möjligheten att delta på den äventyrliga dagen i år!
 
Läs mer om äventyrliga dagen och min nominering nedan:
 
Ser verkligen framemot dagen! :)