Till er som mobbade mig

Även om jag inte bryr mig längre skriver jag detta enkla inlägg.
 
Jag förväntar mig inte att ni ska göra det.
Men jag tycker att ni borde be om ursäkt.
Stå för vad ni gjorde mot mig. 
Varje dag i så många dagar. 
Visa er moral och ärlighet.
Ärlighet är något bra!
Allt som går att bevisa.
Alla gånger ni har förnekat, har ni chansen att erkänna.
Allt som är min historia. 
Allt som ni gjorde mot mig. 
Allt som jag önskar att ni inte gör mot någon annan.
Jag tror fortfarande att ni är fega och rädda.
Men jag vill tro något annat om er. 
Jag vill tro att ni är människor.
Jag har förlåtit er för länge sen.
Jag hoppas i vilket fall det går bra för er i livet.
Att ni aldrig, aldrig mer gör såhär mot någon!
 
Tycker för er egen skull att alla ni som var med och deltog i mobbingen en vacker dag ska stå för vad ni gjorde mot mig, ta mod till er och be om ursäkt. Ni var 16-17 år, då var vi barn men idag är vi faktistkt vuxna människor. Och människor kan be om ursäkt. Se detta klipp som kanske inspirerar er, spola fram till 41 om ni inte orkar se hela: