Rasism finns i alla grupperingar av människor

Hej på er,
 
det talas mycket om rasism. Jag tycker att det är jätte bra! Men man måste också ge en nyanserad och uppriktig bild. För sanningen är att rasism finns mot MÅNGA individer. Våld, hat och hot är alltid någonting som måste bekämpas och förebyggas. Oavsett om du är svart, vit eller mulatt. Jag var själv med om en tråkig upplevelse av näthat och rasism för några år sedan när jag gjorde youtubeklippet agera. En kommentar som ingen av tusentals personer som sett klippet ens hade mage nog att besvara. Jag skiter i om människor driver, det är faktiskt inte okej att hota på nätet och verkligen inte på grund av kön, etnicitet eller funktionsvariation! Aja jag fick ju hålla föreläsningen "Brott på nätet" istället, så jag fick väl min revansch. Även i det här sammanhanget. :)