Sommaren är bäst ingen protest!

Hej alla goda läsare,
 
jag har inte glömt bort er även om jag inte skrivit på bloggen ett tag. Men att jag tar tag i skrivandet är ett friskhetstecken.
 
Vill egentligen bara hålla er uppdaterade, för jag antar att ni är nyfikna eftersom ni fortfarande besöker min blogg frekvent. Just nu jobbar jag inom psykiatrin. Det bästa jobbet jag haft, alla dessa människor och öden att hjälpa människor är min grej men också att lyssna på mirakel. Men det kan vara stressigt ibland på jobbet och "små" saker runtomkring t.ex. en avvaktiverad telefon, där musiken gör mycket för mitt egna psyke. Jag brukar alltid lyssna på låten Under Ytan efter mitt arbetspass jag tycker Loren tolkar den så fint. 
 
Igår pratade jag med en mycket hjälpsamt kille på Apple-support som hjälpte mig att fixa min avaktiverade IPhone (som varit det i en hel månad). Telefonen är nu nästan som ny för mig betydde det mycket. Även om det självklart finns viktigare saker än telefoner.
 
Inatt jobbade jag och det lönar sig för jag får två dagar att njuta i solen. Löprundan fixade jag igår före nattpasset, så idag vilar jag bara med bra musik och just vila i solen.
 
Länge sen jag kände mig såhär lycklig. Och det bästa av allt jag har en till dag LEDIG imorgon. Väl värd. Kram på er alla, försök att inte stressa mycket som jag har gjort den senaste tiden, gör era moraliska/ etiska plikter och ta vara på ledig tid. 

Ska med dessa ord också lägga upp en bild som förmedlar ungefär vad jag redan skrivit. En bild säger mer än tusen ord! :)