En solskenshistoria!

Idag blev jag riktigt rörd. Min vän Daniel, har blivt så inspirerad av "Min historia för att hjälpa andra" så nu vill han hjälpa föräldrlösa barn i sitt närområde i El salvador, Centralamerika där han kommer ifrån. Barnens föräldrar har lämnat landet illegalt. Jag hoppas och ber för att föräldrarna fortfarand är vid liv. Men barnen behöver nu er hjälp! Barnen behöver mat på bordet. Det här är inget skämt eller något Nigeriabrev. Det här är min vän som sitter precis bredvid mig, han vill hjälpa andra:
 
"My friend Marvin Caceres asked me a couple of days ago if I could help these kids. They are living on their own, without parents. They need money to live. So I am now trying to raise some money to send them. Every coin is helpful...

I have created a Paypal account ([email protected]). For swedish friends that want to help I have Swish 0703151452.

Get in touch with me if you want more info.

The money will be sent to Marvin Caceres (he live next to the kids). He will use the money to buy them food an other nessesary stuf."

https://www.facebook.com/video.php?v=10203896927840327